پرفروش ترین عطرهای زنانه پارفومز د مارلی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 مرداد 1400
بازدید : 141
نویسنده : مدیر سایت

ادکلن زنانه پارفومز د مارلی دارسی (پارفومز دی مارلی درسی)

ادو پرفیوم زنانه پارفومز د مارلی دارسی  محصول 2014 کشور فرانسه است. پارفومز د مارلی برند تولید کننده این عطر، پارفومز د مارلی دارسی را در گروه بویایی رایحه های گلی عرضه کرد. عطر اصل زنانه پارفومز د مارلی دارسی (پارفومز دی مارلی درسی) از ترکیب آمیزه های رایحه های گلی و ترکیب اسانس های پرتقال، لیمو ترش، مرکبات در نت اولیه، رز، یاس
در نت میانی و مشک، نعناع هندی، روایح چوبی، آبنبات تشکیل شده است. عطرساز برجسته این ادکلن زنانه، نام داشت.
علاقمندان به این عطر برای خرید ادکلن اصل پارفومز د مارلی دارسی (پارفومز دی مارلی درسی) به فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال مراجعه کنند.

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف

ادکلن زنانه پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف دارای طبع و در گروه بویایی رایحه های شرقی دسته بندی می شود. پارفومز د مارلی برند سازنده این عطر در سال 2018 در فرانسه است. خرید عطر اینترنتی پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف را به شما توصیه می کنیم. ادکلن زنانه پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، سرخالو، گلابی و رز، روایح دودی، عود و کهربا، وانیل، روایح چوبی به وجود آمده است. قیمت ادکلن پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف را با کلیک بر روی نام عطر مشاهده کنید.

عطر زنانه پارفومز د مارلی سافاناد

ادو پرفیوم پارفومز د مارلی سافاناد محصول کشور فرانسه در سال 2013 است. پارفومز د مارلی برند تولید کننده این عطر، پارفومز د مارلی سافاناد را در گروه بویایی رایحه های گلی عرضه کرد. عطر و ادکلن زنانه پارفومز د مارلی سافاناد از ترکیب آمیزه های رایحه های گلی بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گلابی در نت اولیه عطر، زنبق، گل یلانگ، شکوفه پرتقال در نت میانی و کهربا، وانیل، چوب صندل سفید در نت پایانی عطر به وجود آمده است. علاقمندان به این عطر برای خرید عطر و ادکلن پارفومز د مارلی سافاناد به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنند. عطرساز برجسته این عطر زنانه فابریس پلگرین، نام داشت.

ادو پرفیوم زنانه پارفومز د مارلی آتالیا

عطر پارفومز د مارلی آتالیا محصول فرانسه و تولیدی سال 2016 است. پارفومز د مارلی آتالیا در همان سال به عنوان بهترین عطر معتدل به بازار عرضه شد. پارفومز د مارلی این عطر را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف گلی چوبی مُشکی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر شکوفه پرتقال و زنبق و مشک، کهربا در کنار یکدیگر. خرید عطر ادکلن زنانه پارفومز د مارلی آتالیا تنها از فروشگاه عطر امن و مطمئن توصیه می شود.

ادو پرفیوم زنانه پارفومز د مارلی سافاناد

ادکلن زنانه اصل پارفومز د مارلی سافاناد یکی از محصولات برتر و پرفروش برند پارفومز د مارلی است و به کشور فرانسه تعلق دارد. پارفومز د مارلی سافاناد در 2013 به بازار عطرهای گرم زنانه معرفی و عرضه شد.
کمپانی پارفومز د مارلی برای خلق رایحه این ادکلن برند زنانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح رایحه های گلی در کنار یکدیگر و خلق رایحه محشر و دلنواز. پارفومز د مارلی سافاناد در همان ابتدا با روایح پرتقال، گلابی در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح زنبق، گل یلانگ، شکوفه پرتقال می رسد و در نت پایانی با روایح کهربا، وانیل، چوب صندل سفید خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند. برای خرید عطر زنانه پارفومز د مارلی سافاناد به فروشگاه عطر مراجعه کرده و یک خرید اینترنتی و امن را تجربه کنید.

 





:: برچسب‌ها: پارفومز د مارلی , عطر زنانه , خرید ادکلن اصل , فروشگاه عطر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com